Є питання? Задавайте їх в чаті!
Графік роботи
  • Пн-Чт
  • Пт
  • Сб-Нд
  • 8:00 до 18:00
  • 8:00 до 16:00
  • Вихідний
E-mail:
Телефон:
Наш YouTube канал
Замовлення

Сума замовлення від 3000 грн.

Наші переваги

Повний документальний супровід

Укладення договору

Надання сертифікатів

Електронний документообіг

Персональний менеджер

Технічна підтримка

Надання інструменту на випробування

Оплата

За безготівковим розрахунком з ПДВ (без ПДВ)

Доставка

Безкоштовно

Відділення "Нової Пошти"

Адресна доставка

Гарантія

Від 12 місяців

Детально гарантія

Карта проїзду
map photo

Гарантія та сервіс

   З огляду на великий асортимент товарів необхідно уточнювати гарантійний термін для окремих позицій. Гарантійний термін у різних групах товарів коливається від 6 до 36 місяців.

   Строк гарантії для більшості позицій становить 12 місяців за наявності товарного або касового чека (витратної накладної) з відміткою про дату продажу, а також правильно заповненого гарантійного талона та підпису Покупця про прийняття ним гарантійних умов. При невиконанні цих умов претензії щодо якості виробу не приймаються. Упродовж гарантійного терміну власник має право на безкоштовний ремонт виробу, якщо він вийшов з ладу через дефекти виготовлення або матеріалів.
Більш детальна інформація щодо гарантійних умов вказана в гарантійному талоні.

   Компанія «БОККО» здійснює сервісну та гарантійну підтримку всього спектру інструментів та обладнання, які ми поставляємо. На інструмент бренду UNIOR надається безстрокова гарантія крім позицій, які використовуються як витратний інструмент або інструмент, що зазнає надмірних ударних та інших навантажень (зубила, пробійники, напилки тощо). А також гарантія не поширюється на процес природного зношування інструменту в процесі використання.

Гарантійні обов'язки не поширюються на витратні матеріали!

 

Сервісне обслуговування здійснюється через компанію "Бокко" або безпосередньо в офіційних сервісних центрах виробників.

 

 

ПОВЕРНЕННЯ


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані на b2b-порталі eopt.ua.
Повернення здійснюється за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
є в наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Пояснення:

 Товарний вид: Новий товар реалізується у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати виріб та упаковку не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

 Не використовувався: Вся продукція постачається у новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд), магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
 

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.

Аксесуари, витратний матеріал - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розпакування аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Знайшли помилку на будь-якій сторінці сайту?
Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter.
Шановний покупець!
Деякі товари з Вашого кошику мають статус передзамовлення, тому такі товари виділені окремо, а також будуть оформлені окремим замовленням. Деталі зможете уточнити у менеджера.
Зверніть увагу
Кошик порожній
OK