Є питання? Задавайте їх в чаті!

Рукавички для захисту від ризику механічних впливів ДСТУ EN 388:2017

Рукавички для захисту від ризику механічних впливів ДСТУ EN 388:2017

EN 388

 

Національний стандарт ДСТУ EN 388 описує вимоги, методи випробувань і маркування захисних рукавичок від механічних ризиків. Стандарт діє для рукавиць II категорії захисту. Захисні рукавички класифікуються відповідно до рівня ефективності по відношенню до кожної з окремих механічних небезпек. Відповідні значення (число від 0 до 5, при цьому 4/5 є найкращими) можна побачити під відповідною піктограмою. Механічні ризики і методи їх випробувань визначені в стандарті ДСТУ EN 388 наступним чином:

 

a. Стійкість до стирання – вимірюється на основі кількості циклів, необхідних для виникнення дірки.

 

b. Стійкість до прорізу круглим лезом – вимірюється на основі кількості циклів, необхідних для розрізання зразка круглим лезом з постійною швидкістю. Коефіцієнт визначається шляхом порівняння результату випробування з результатом випробування, отриманим на еталонному матеріалі.

 

c. Стійкість до розриву – вимірюється на підставі сили, яка вимагається для розриву прямокутного зразка, надрізаного до половини по довжині.

 

d. Стійкість до проколу – вимірюється на підставі сили, необхідної для проколу зразка лезом стандартного розміру, яке рухається зі швидкістю 10 см/хв.

 

e. Стійкість до розрізу прямим лезом – вимірюється шляхом проведення прямим лезом уздовж зразка до моменту появи розрізу.

 

f. Стійкість до ударів – необов'язковий тест, для рукавиць, які мають посилені місця для захисту від ударів в області центру або верху долоні чи кісточок. Випробування відповідно до стандарту EN 1359:2015.

 

Нумерація рівнів захисту: 1 — мінімальний, 2 — хороший, 3 — дуже хороший, 4 і більше — відмінний, 0 — не дає захисту, Х — рукавички не тестувалася;

 

 

 

 

 

Коментарі
Поки немає коментарів
Залиште свій коментар
Ім'я*
Email
Коментар*
Знайшли помилку на будь-якій сторінці сайту?
Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter.
Дякуємо!
OK
Увага!
Шановний покупець!
Зверніть увагу
OK